Skip links

De meest succesvolle leiders beïnvloeden anderen om hun ideeën te omarmen en uit te voeren.

Effectief beïnvloeden

Millennials en Generatie Z hebben een hele andere manier van communiceren. Dit vraagt andere vaardigheden van leiderschap in effectief beïnvloeden dan nu getoond wordt.

Ganes-iconsWT_Culture development-160x160

Je pains:

  • Het is steeds moeilijker om dingen up-down en in de hele organisatie gedaan te krijgen;
  • het voelt alsof niet iedereen op dezelfde pagina staat en dezelfde verwachtingen heeft;
  • effectief beinvloeden geeft meer frustratie als dat het een normale vorm van communiceren is.

Ga op zoek naar jouw unieke en integere manier van beïnvloeden, datgene wat in je natuurlijke eigenschappen ligt. Samen zullen we je doelen verduidelijken, een aanpak opstellen, voorbereiden op bezwaren en oefenen om er zeker van te zijn dat je er klaar voor bent en je kans op succes te maximaliseren.

Ons aanbod:

  • Fase 1 Audit. De huidige stand van zaken en resultaten in de vorm van een leadership dashboard.
  • Fase 2 Het bepalen van je purpose. Hier gaan in op de bestaansreden van je organisatie, wat je nu eigenlijk echt doet en bijdraagt, hoe je dit doet en verwachtingen in o.a. aanbod. In het kort: we gaan op zoek naar de duurzame meerwaarde van en voor je medewerker, organisatie, klant en samenleving.
  • Fase 3 Diversiteit & inclusie inzetten als strategie. Het bepalen van de aandachtspunten en meerwaarde van diversiteit & inclusie en dit SMART maken vanuit je purpose.
  • Fase 4 Gap analyse en advies. Identificeren en bepalen de SWOT en doelstellingen, dit koppelen aan de audit resulterend in een advies voor implementatie.
  • Fase 5 Design & measure. Je ontwikkelt de basisprincipes vanbeïnvloeden vanuit purpose. Hierbij ligt de aandacht op de transitie van controle /macht naar invloed en hoe dit ingezet kan worden.  Krijg inzicht in de meest voorkomende valkuilen in het leiderschap in het beïnvloeden van anderen, hoe je dit kunt vermijden en goed inzetten.
  • Fase 6 Implementatie, uitvoer en begeleiding.

Je gains:

  • Werk van doel naar resultaat en leer om je op de meest krachtige en effectieve manier te positioneren;
  • ontwikkel de essentiële skills hoe je vanuit je purpose, werknemers, investeerders, klanten en uw collega’s  kunt beïnvloeden om gemakkelijk resultaten te behalen en relaties te versterken;
  • krijg dingen makkelijker voor elkaar, krijg iedereen op een lijn, stel hoge realistische verwachtingen en verminder de hoeveelheid confrontatie., iedereen op één lijn te krijgen, hoge verwachtingen te stellen en het gedoe te verminderen waarmee je geconfronteerd.

Meer weten?

Wil je (door) ontwikkelen, ben je nieuwsgierig of wil je een goede start maken met effectief beinvloeden? Een workshop, masterclass of een consultancy traject behoren tot de mogelijkheden. Prijzen vanaf € 8.495,- Bel ons op 010-307 01 65 of mail.

 

Maak nu een afspraak

Aanvullend aanbod

HR strategie

Duidelijkheid wat echt van belang is voor resultaten, medewerkers meekrijgen, behouden en commitment geven aan prioriteiten.

Organisatiecultuur

Zaken gedaan krijgen binnen de organisatie voor medewerker, organisatie, klant en samenleving. Voor het behalen van duurzame ROI.

 

Tijd- en prioriteiten

Tijd is het belangrijkste bezit.  Daarom is het meten en analyseren ervan  noodzakelijk om strategische keuzes te kunnen maken. 

Deel deze pagina:
Share

Meer over Recruitment & Retentie

 

  • lees dit artikel over Het zgn. Glazen Plafond

Gerelateerde blog berichten

Bekijk meer artikelen