Skip links

DIEP@Work: Shenin Lebrun. Over Nike, Netflix en ondernemen

DIEP@Work: Shenin Lebrun. Over Nike, Netflix en ondernemen

Wat heeft Nike gemeen met Netflix? Dat is Shenin Lebrun! Shenin is langs geweest in onze studio om te praten over haar carrière bij Nike, haar werk en film op Netflix en hoe zij bijdraagt dat 50% van de toekomstige succesvolle ondernemers vrouwen zullen zijn.

Liever luisteren? Ga dan naar de volgende podcast kanalen en volg DIEP@Work: Spotify Google Podcast Apple Podcast

 

 

Aan de slag met DIEP binnen je organisatie? Neem dan contact met ons op via info@ganes.nl en/of +31(0)10 307 01 65
Shenin Lebrun: over Nike, Netflix en haar ondernemerschap.

Shenin is een multidimensionaal persoon: ze is ondernemer, tv- en film storyproducer, t/m mei Marketplace Development Director EMEA bij Nike en moeder. Na het afronden van de studie International Business and Management startte Shenin 17 jaar geleden haar loopbaan bij Nike.

“De ‘just do it’ mindset en professionele manier van werken van dit fantastische bedrijf heb ik ook privé en in mijn eigen business omarmd. Dit zorgde voor mooie stappen in mijn eigen dromen, zo realiseerde ik mijn eigen film idee tot een echte bioscoopfilm, met een sterrencast in 2017. Dit terwijl ik niemand in de TV- en filmwereld kende. Je kunt ‘Alles voor elkaar’ nog steeds streamen via Netflix en Videoland.”

Schrijf je in om onderdeel te worden van onze DIEP@Work movement
Over DIEP@Work

De show van Ganes over Diversiteit, Inclusie, Equality en Purpose. Gepresenteerd door Amrita Joerawan, founder van Ganes. In de podcast show dichten wij de kloof tussen talent en organisaties. Met onze gasten en community, zijn we op zoek naar de pijn, oplossingen en kansen op de werkvloer van nu en in de toekomst. Vanuit inspiratie, educatie en empowerment creëren we kleine stappen die leiden tot grote sprongen vooruit! Sluit je aan bij onze movement voor meer DIEP@Work.

 

Waarom de DIEP movement?
  • USG doelen nummer 5 en 10 hebben een grote noodzaak
  • 90% van Millenials en GenZ geeft aan dat ze alleen willen werken bij een purpose gedreven organisatie waarbij DIEP een gegeven is. Binnen 10 jaar zullen dit ook de 2 grootste groepen op de arbeidsmarkt zijn. En dat geeft de nodige pijnen want talent loopt tegen behoorlijke uitdagingen aan in ontwikkeling en organisaties weten vaak niet hoe ze (meer) DIEP kunnen worden.
  • Met de DIEP@Work show dichten wij de kloof tussen Millenials en GenZ & Organisaties. We zijn interactief en community gedreven. Ons doel is om binnen 2 jaren 1 miljoen Millenials en GenZ te bereiken vanuit inspiratie, educatie en empowerment.
Geef ons je mening/ en deel waar jij meer over wilt weten!
Deel deze pagina:
Share
Meer over Cultuur
Meer solutions

People

Purpose driven, simpel data driven en bias free matchmaking voor het aantrekken en behouden van talent.

Meer info
Werkplek synergie

Development

Purpose driven development tools, E-learning en consultancy voor het optimaal (blijven) inzetten van je medewerkers.

Meer info

Leave a comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.